valkval

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Kicki - 10 september 2013 23:01

     

Tja, vilken väg ska man egentligen välja i livet? Det ser trots allt lika "öken" ut överallt faktiskt. Fast det ligger något i det som kaninen i Alice i Underlandet sa; "om du inte vet vart du är på väg så spelar det ingen roll vilken väg du tar".


Jag tror att vi ständigt står inför olika val, och denna blogg blir ett sätt att sortera bland det viktiga, fullkomligt tramsiga och det mesta där emellan. Ibland ska jag lyfta mig i håret och ha ett större perspektiv på tillvaron än mitt egna navelskådande. Ibland ska jag unna mig att vara otroligt snäv i min personliga reflexion! Välkommen på min valkampanj! Och välkommen att bidra med synpunkter. Eftersom jag är en känslig typ så kommer jag inte acceptera det som jag väljer att uppfatta som rent förtal eller elakheter. Men innan den gänsen är nådd så får inläggen förevigt vara ristade i denna blogg.


Välkomna!

Presentation


Livet är en lång upprepning av olika val. En del är självklara och nästan enkla, och andra känns i princip omöjliga. Du väljer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards